tisdag, april 22, 2008

Tandläkaren

Idag har vi otroligt nog varit hos tandläkaren 2 gånger och inte på samma ställe. I förmiddags var vi hos Emma för att kolla känsligheten i tänderna och för att hitta ett neutralläge för Nathalie. Sedan var Nathalie hos sjukgymnasten för att sedan åka till tandregleringen för att hämta sin nattskens som hon ska ha hela tiden utom när hon äter och borstar tänderna.

Efteråt åkte vi hem och åt makaroner och kycklingköttbullar och champinjonsås och lingon.

Jag hade oxå mitt första styrelsemöte idag, för Lundskonståkning där jag blev invald till suppleant i tisdags den 15 april. Det var intressant för utom att jag kännde mig lite underlägsen de andras yrken.
Jag är ju bara "Lyx hustru" och de andra chefer över en massa saker.

Men jag ska ge mig sjutton på att fixa detta.

Inga kommentarer: